Sunday, August 2, 2015

Kesayanganku harus pergi..

Aku menyayangi artikel ku..
Setiap yang tertulis..
dengan linangan air mata.. atau,,
dengan senyum ketawa sendiri..
Namun artikel yang tidak berfaedah dan terlalu emosi seharusnya tidak disimpan disini..
Membuang artikel dalam blog ini seperti membuang barang kesayangan sendiri.
Namun..aku harus lakukan..

Selamat tinggal artikelku..

Tuesday, August 19, 2014
Buat Kamu dan Kawan

Tuesday, November 12, 2013
Ku tutup telingaku mendengarnya.

Wednesday, October 2, 2013
I'm Going to Marry Someone~Part 1

Friday, March 29, 2013
RunningMan~Part1

Monday, December 26, 2011
Dilema akhir tahun

Aku dalam proses menapis artikel2 ku sendiri.
Aku suka share something..namun aku selalu fikir
Satu hari nanti bila aku sudah tua atau sudah tiada didunia..
Apa akan jadi dengan blog ini..hartaku didunia..
Aku masih memikirkannya..
Wallahualam..


No comments:

Post a Comment