Monday, December 20, 2010

Ape la aku ni sgt mls nk menulis, konon nak aktif mengarang tapi gitu jgk nak wat cmner kan busy la kat opis, balik opis, mkn, sembahyang, mandi, gosip2 dgn kwn serumah dan tido.. huhu tv plak dah rosak, kalu ade tv tak la sunyi nk mampuih..ape pun aku kena bersyukur dgn ape yg ada. bak kata ustaz ape ntah, kite kena selalu tgk org di bawah kiter, nescaya kita akan bersyukur dgn apa yg kita ada..