Friday, September 21, 2012

Letih dibulan September


Keadaan seorang perempuan memang berlainan dgn lelaki..
Ada satu saat mereka akan merasa sebak, sensitif, marah, kecik hati tanpa sebab dan alasan..
Harini bangun pagi tidak larat badan dan kepala utk melangkah pergi bekerja..
Sudah seminggu badan masih tak cergas..
Hari ni amik cuti MC tapi rasa esok pon aku masih tak cergas..
Ingat, doktor cakap kena minum banyak air putih, tidur yang cukup..
tadi doktor ckp aku tak demam, check tekak dia kata ada merah2 sikit..
dalam hati ku berkata 'mmm baru lepas minum air bikarbonat strawberri'
Tapi apa org lain peduli..kerja mesti disiapkan.
Kamu dah besar, pandai2 lah menyembuhkan diri sendiri..

1 comment:

  1. nmpok gayanya doktor pun bkn nye tau sume bnda pn.kalu gtu baik aku je jd doktor.aku check tekak mung aku mst ckp tekak awak ni nmpk hitam sgt2.padahal mung bru lpas makan cokelat.hahaha...

    ReplyDelete