Friday, June 15, 2012

Hari yg memenatkan

Selamat Malam..
Penat sungguh hari Khamis.
Hari ini..Dari Bukit Jalil-SeriKembangan-Cyberjaya-SubangJaya..huhu letihnyer

Rewind.....
Ya awal seawal jam 3am, aku bangun utk tengok Euro-Jerman vs Netherland (ini pertama kali tengok Jerman main pasal tv3 tak siar penuh..Italy belum dpt tgk lg..)
Pukul 5am tido semula..dgn niat bangun subuh pukul 6 lebih..
Buka mata..oh bilikku yg gelap..alarm yg tak kedengaran..
Tengok jam henpon...wohhooooo hampir pukul 10am...Phuiii!
Naseb baik aku dh gosok baju..dan...
naseb baik aku tak perlu pegi opis pagi ini krn perlu terus ke Cyber..
Kalu tak..hehehe..kalaulah kawan2 nmpak aku dtg lewat aku nk jwp ape..dah ler xpandai nak auta..
hahaha..takkan aku nk jawap..aku lewat pasal tengok bola..mmg tak lah..

Sampai Cyber aku perlu menunggu lebih kurang 45min utk bertemu seseorang..
singgah di Petronas Cyber, sarapan dalam kereta...
Dalam keta, aku nampak sorg artis lelaki nak ke tandas..pelawak ni
Dari Cyber ke SubangJaya, aku cuba memberanikan diri guna jalan highway yg aku tak biasa guna (dalam hati..minta2lah jalan ni lagi senang nak pi Subang dari Cyber)
ermm..mmg aku jumpa Persada Plus tapi ade seketika aku salah masuk laluan..kena uturn..tempuh jammed..ini yg memenatkan!
Sampai Plus nak jumpa beberapa org tapi mereka baru nak kuar lunch..
Aku terpaksa menunggu lagi sejam

Ok lah..aku perlu rehat secukupnyer utk sambung kerja yg tak fully completed lg..
Ade byk perkara bermain2 dlm mindaku..byk nak dikongsikan tapi malas nak mengarang..

Babai..

2 comments:

  1. Hhahhaa...klako giler...sedar2 dah kul 10...hahahhahaha

    ReplyDelete