Sunday, May 20, 2012

Perempuan Oh Perempuan

Ok post hangat minggu lepas di facebook yg dipetik oleh Ustaz Azhar Idrus adalah berkenaan Perempuan..


Memang ada benarnye ape UAI cakap tu..
Ia juga byk terjadi pada lelaki juga kan..(tapi lelaki menangis dlm hati jew)
perempuan ni ade byk sgt jenisnyer..berlainan sifatnyer..tak semua mcm tuw..

Tak sangka pulak ade satu komen pangjang lebar berkenaan hal ini dibebelkan oleh seseorg spt dibawah.
haha..aku memang agak setuju dgn hal ini..


'kesian dgn pompuan pendiam..xbyk ketawa..kerna bila ada masalah dia menangis dikhalayak' ~sekadar sinisan


aku paham sinisan itu dan..
pompuan pendiam sebenarnya 2x ganda berdiam diri bila ada masalah dan menangis dalam diam..
Lagilah kasihan pada perempuan jenis ini..ade sape2 nak ngaku tak..kuakuakua :-)

Wallahualam..

1 comment:

  1. Hhahaha...betul jgk...x kira la pendiam ke, byk ckp ke...dh kalau ada masalah, x kan nk nangis kuat2 di khalayak ye dak...hahahhah...

    ReplyDelete