Friday, March 16, 2012

Stress ke? No!

Selamat Malam Babe..

Malam ni masuk malam ke-3..
badanku gatal lagi..
keje tak settle..
Stress ke? No..shud know how to handle this
Stress ke? No..tapi kenapa org lain boleh nampak
yang sedihnya..aku baru berangan nak tido skrg (10.45pm)
tapi dapat mesej buat keje sikit. Its ok
Don't know why this happen..its very difficult to xplain
Kenape keja ni complicated
5 waktu solat sehari aku berdoa, moga urusan dipermudahkan
tapi tidak mudah jg..mgkin ini dinamakan dugaan
tuhan sentiasa bersama orang2 yang sabar
Sabarlah..xlama lagi aku akan meninggalkan keja itu
keja apa? kerja di hari minggu..
Sebelum ni aku pnjg berfikir..untuk menambah pendapatan apa salahnya..
Tapi hari ni, aku putuskan, aku tak mampu mungkin..
Biarlah hari minggu aku selepas ni, aku boleh berjogging dan berehat
serta menumpukan pada kerja yg org lain tak boleh tolong aku~Oh sayunya..

2 comments: