Tuesday, March 27, 2012

Lamaran

Selamat Malam..

Ok. hari ini topik hangat di Fesbuk adalah Lamaran Awal untuk Scha.
Memula tengok video ni, aku terpikir camner Scha boleh jadi pengacara Propaganza nih..
Bukan ke Mamat mulut lebar dan Marsha gedizz tu ke..hmm
Tapi serius, lepas tengok Scha nanges, aku pon terharu dan bertakung airmata kikiki..
 Untong lerr..
Amboi Awal lamar kat public naa..seluruh Malaysia leh tengok..nak lawan sape ni..
Biase lah 'retis'..Jangan melamar bagai nak rak tapi kawen sekejap jer..
ehh mulut aku 'macam Cik Kiah Propa' plak!
Tapi lepas tu Awal nanges dan berlalu pergi..susah weh lelaki nak nanges..
Dia betul2 CINTA la tu..hehehe
 Tidak cukup lagi membuat hati seorang wanita terharu, sila lah tengok video dibawah..hahaha

The Happiest Woman in The World 
 Kalau lah aku jadi pompuan ni, tidak hanya memanjang menekup mulut yg pasti tenganga 24 jam, 
aku pasti menepuk-nepuk pipi dan mencubit2 badan..Adakah ini Mimpi atau Realiti?
 Aku dapat rasakan perasaan wanita ini..cehh!
Ok ini style Orang kaya yang romantik!
Yes..She is The Happiest Woman in The World!

Tidak cukup lagi..Sila nonton video dibawah..
Mulut anda pasti tak berenti berkata 'OMG OMG OMG..'
Pah cerohh OMG!
Sempoi dan Sweet !

haha..mcm2 cara nak melamar kan..
ada org biasa2 sahaja..
ada org melalui org tengah dan ibu bapa..
Tak kiralah semua itu yang penting kena dgn cara, agama dan budaya kita semua.
Keberkatan dan restu ibubapa dan keluarga yang paling penting
Sebenarnya bagi seorang wanita, yang paling penting utk memikat hati mereka adalah dengan cara..
Membuat mereka rasa TERHARU!
Bagaimana? Lu pikirla sendiri..hahaha
Setiap wanita memang mempunyai sifat yang berlainan..
Tapi percayalah wahai kaum Adam, itu saja yang membuat wanita jatuh cinta padamu-->Terharu
Kebanyakan mereka tidak pandang harta,pangkat dan rupaparas..
Tak macam kaum Adam, kebanyakan mereka pandang rupaparas dulu..betul tak?
Betul betul betul [UpinIpin] 
 Apa yang penting..kita bahagia dengan pasangan masing-masing
 Babai tayamm...

1 comment: