Thursday, March 8, 2012

Di malam yg sejuk..


Di malam yang sejuk..
Bila sejuk, cepat lapar, nak terkencing sokmo :P
Tak elok mandi lewat-lewat tau, nanti paru-paru tak elok walaupon anda suka makan paru
Paling elok mandi time balik keje, masa haba badan tengah naik dan perlu dikeluarkan.


Di malam yg sejuk..
Duduk diatas kerusi depan laptop dan mendengar lagu ‘Wish you were here’
Damn..idea ku dtg dgn banyaknya
Tapi line celcom monyetband tersekat-sekat
Macam bullshit!

Di malam yg sejuk..

Lagu ‘A Thousand Years’ menjadi halwa telinga pula
Rasa dihati ingin merancang sesuatu untuk blog ini

Blog yg dilahirkan pada bulan March 2009 ini ingin berubah wajah..
Cis kedengaran seperti poyo
Walaupun tak byk follower..
Mungkin aku sorg je yg baca, dan juga kawan-kawan yang rapat, TerimaKasih!
Aku rasa bebas..:D
Bukan syok sendiri tau..
Tapi hanya nak berkarya..eh mcm iklan Kopi Janda pulak
Biasalah org seni kena keluarkan apa yg terpendam dijiwa, baru rasa lega

Tapi takpe..blog ini seperti harta juga
Tengok lah muka aku yg tgh tersengih kat atas tu..3 tahun yg lalu
Dah 3 tahun..blog ni dah 3 tahun!

Itu sudah cukup bermakna.
Buat diriku di malam yg sejuk.

No comments:

Post a Comment