Friday, February 24, 2012

Stress dibulan February

20 hari kemudian..

~Mood: Marah
Hari ini aku stresslah..mmg xdek benda lain yg membuatkan aku stress melainkan kerja(mostly)..
aku nak marah betullah dgn org yg sesuka hati arahkan aku buat itu dan ini..
Memanglah keje bos2 adelah suruh buat itu dan ini..tapi tanyalah aku boleh buat ke tak..
kalu aku ckp tak boleh atau tak nak buat..
kata2 spt ini akan kedengaran:-
..tuhan tak akan berikan pada org yg tak mampu
..inilah peluang ko!
..ko belajar ape dulu kat unibersiti, sipolan tu tak belaja it pon boleh buat

~iklan promo cerekarama metarr..
aku hantar adik pi interview DALAM WAKTU KERJA kat TPM bukannye kat Putrajaya ke Seremban ke Ipoh ke..kalau bukan adikku mintak tolong kakaknye ni,sape lagi nak tolong dia, nak mitak tolong indon buat rumah ke??
abes tu aku buat kerja sabtu ahad bersengkang mata sampai pagi DI LUAR WAKTU KERJA, ade sape2 tanya kabar aku tak? tak ade kan ..terimakasih byk2!

~Mood:Memberontak
 Mmg tadi aku Marah! bile marah jgn sesape pon suh aku wat itu dan ini..mmg tak jalan, aku takkan bergerak waima bos paling atas suh aku bergerak..
Jgn juge sesape cuba berborak dgn tanya itu dan ini krn aku takkan mengeluarkan perkataan lebih dari 10 patah perkataan.
Tapi hati akan bengkak dan mata sedikit berair..Sabarlah, istigfar banyak2!

Sorry to say aku termenyumpah dah tadi..
Balik2 aku membebel depan Nor tak berenti utk meluahkan segala yg terpendam..Lega no..
Aku kena bersihkan hati secepat mungkin.. 
Berfikiran positif kerana ini bukan kali pertama kamu berhadapan dgn situasi ini..byk kali..
Nanti bila dah kawin berhentilah kerja..ehh tak.. takpe boleh sara hidup sama2 :-)
Tapi aku berikrar akan memberi syarat2 yg sepatutnya  dan baekk punyer utk bos2 tersayang bila aku kawin nnti..kerja bukan no.1 lagi ok! jika bos2 tak bersetuju salah satu aku akan resign..hahaha (kan best kalau dpt buat mcm tu)..

1 comment: