Wednesday, February 29, 2012

Di Langit Lazuardi

Selamat malam..
29Feb hanya 4 tahun sekali.
Hari ni aku cuti.
Esok keje mcm biase.
Semasa menulis ini, Nor sedang skodeng aku tgh taip ape.
Ide tak banyak lagi.
aku cepat2 minimize page.
Tadi tgk drama Di Langit Lazuardi TV9. Tertanya2 ape itu Lazuardi? adakah adik beradik Lizard..
ohh bukan..Lazuardi kata Nabila Huda, langit yang lebih biru. dilangit Lazuu.....(Nor datang skodeng lagi) 
20 minit kemudian selepas berhempas pulas bergomol dgn Nor yg beriya2 nak tengok aku buat ape..Idea tgh bnyk tapi Nor kacau..Damn!
Cont. dilangit Lazuardi kata Nabila huda, langit ini lebih biru dari langit di Malaysia,langit Lazuardi hanya dapat dilihat di Jepun..
Surat Rita Rudaini buat Adi Pura yg curang sebelum dia meninggal dunia
'Buat Abang..
~Saya bukanlah semulia Khatijah, tidak sebaik Aisyah, dan tidak setabah Fatimah..
Tapi..saya redha jika abang ingin berkahwin lagi satu..'
Pheww kata2 itu menusuk kalbu sesapa yg ingin berkahwin lebih dari satu :-p
Ending citer ini, Adi Putra xdpt sesape, bini dia meninggal, kekasihnya lari ke Jepun.
Yang dikejar tak dpt, yang dikendong keciciran. Damn!

 

No comments:

Post a Comment