Monday, December 5, 2011

Ketuk ketuk Paku

Hari tu cuti, hati rase best sekali sbb boleh bermalas-malasan di pagi hari.. 
Nak buat ape yerk..
Jogging? Nak nak.. tp huargg ngatuk la plok..Zzz..
Masak?xbest masak kalau makan sorang2..
Erm kemas rumah la..ehh ade cermin tersadai kat dinding bilik..
Ape lagi gantung le cepat..mane tukul mane tukul..mane paku mane paku..
Arghh cabut jer paku yg bersepah yg tak digunakan tu..
Erm kalu xdek tukul nak ketuk paku dgn ape..haa lesung batu? alu lesung? 
Tak perlu sumer tu..kat rumah nih ade tukul baekkk punyer..
Lokasi utk memaku seswai dibawah suis lampu dan kipas..dekat dgn laci menghala ke pintu..
Yelah kalu nak kuar bilik, boleh tgk cermin sat..

Ketukan pertama..rapuh sikit dinding umah ni..bersepai mcm biskut la..ye tau ni paku kayu tak seswai utk rumah batu..tp belasah je la..
Ketukan kedua terpelanting paku naseb baik tak masuk mulut daa..
Ketukan ketiga sukses2..kemah2..mcm ni la org kampung sejati.. 
Tapi tangan nih terpeleot terketuk suis lah..
Waduh2 gimana ni..mampus gue..mampus..udah tidak cantik lg..rongak2..
Maaf kan gue suis..gue tak sengaja..
 Huh naseb baik ade double tap baekk punyer.. adik punyer ni..lega2 .. leganya spt baru lepas berak..

kemah2

Gamba suspek yg bersalah merongakkan suis bilik..

3 comments:

  1. tp..mana aku nk tngk cermin yg bergantungnye??xdan gantung ke cermin tuh

    ReplyDelete