Monday, July 6, 2009

Kembali ke Arau

Aku dah balik perlis.....
aku rase mcm cuti seminggu x cukup la
aku nk makan durian
aku dah makan 3 biji td dgn kwn2
sapa bagi?tini la




- pokok2 buah durian kat umah tini

kat umah dia ade byk pokok buah
kat umah aku pon ader jugak..byk.. tp time aku ader kat umah 'dia tak nk menggugurkan dirinya'
aku rase mcm nk cekik jer pokok durian tu..nnti aku tak dek kat umah..sapa lg nk makan
lalu aku pulang ke perlis membawa hati yg lara..
lara ku bukan kerana durian..

krn x sanggup hadapi kesibukan
tapi aku ok je..
nasib baik nak datang perlis, izah nk tumpangkan aku
aku syukur..xpayah la beli tiket yg mahal tu
kuarga izah sporting dan baik..
tima kasih...


- kat belakang umah tini lg

-
aku nak pi umah hang tini..bila nak ajak aku pi umah hang..

- tini merenung maser depannya yg masih kelamm..

No comments:

Post a Comment