Friday, June 19, 2009

Week 6

Huuhhhh.. cepatnyer masa berlalu, pantasnya seperti air yang mengalir, angin yang terus bertiup, serta spt ombak yg terus memukul pinggir pantai.. sesekali nak bermadah spt ini mmg ntah ape-ape sbb aku x reti bermadah pujangga, merapu tu boleh la..memang aku terasa sgt masa terus berlalu pantas, sbb hari ni aku dh nk balik kmpung lg utk kali ke 6..aku rase mcm baru semalam balik kmpung, masih terasa kedinginan aircond bas, kesesakan berebut tmpat duduk, kebingitan suara org ramai, dan kepantasan conductor bas mengutip duit tambang bas dari huluran tangan ku.. berbeza dengan dulu, week 1, aku hari2 bilang hari utk abes praktikal, pejam2 celik2 dah smpai week 6 dah, susah la aku nk explain dekat sni tentang ‘masa’ ni..‘demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian..korang paham2 je la..

No comments:

Post a Comment