Friday, April 24, 2009

bila nk habis nie..

Tiba-tiba mlm ni rase mcm sedih plak..melihatkan diri sendiri yg x abih2 wat report dan review paper..rase mcm bukan minggu exam je. bila nk study niee..hmm sapa yg salah..aku ke..ntah la..huhhh..aku bkn mengeluh cuma menghembus nafas sekuatnyer..ikut hati nk ajer aku........ nk mandi kat air terjun lah..leh tenangkan pikiran..aku pn dh nyampah nk mampus tengok kerja2 ni sume..ish..x baik ckp camtu..kalau la aku ni mat rempit, dh lama aku rempit kat jln, wheelie selama mane yg boleh..hehe..hmm xmaula, nnti motor yg wheelie ats aku. kalau la aku ade drum, nk ajer aku ketuk drum tu smpai sume org kat arau ni bangun, ade byk cara nk ilangkan rase kurang senang hati di sanubari..tiada yg lebih baik melainkan tidoooo............

1 comment:

  1. rjinye nik buat keje..aku pon tension buat review tu..nak munth rasa

    ReplyDelete