Thursday, March 19, 2009

Carilah airmataku di lautan



Pukul 2.30 petang, belaja java programming amatla membosankan, mase ni otakku selalu menerawang ke lain, nasik la, tido kat katil yg empuk la, dh la suara cik lecture yg gemalai bak tiupan angin laut cina selatan..kalau aku borim tahap xtau nk wat ape ntah, aku selalu conteng2..pastu padam. pd hr ni, aku terbaca contengan seseorang atas meja dgn pensil, budak itu menulis sst yg bagiku normal tp poyoq nk mampuih..hat tuii..


JIKA KU TITISKAN AIR MATAKU KEDALAM LAUTAN..
ANDAI KAU DAPAT MENEMUI AIR MATAKU..
MAKA BERHENTI CINTAKU PADAMU..
Pahamkan.. maka aku pn membalas contengan itu..
JIKA AKU DISURUH OLEH MU..
MENCARI AIRMATA MU DILAUTAN WAIMA DI KUALA PERLIS..
MAKA KETAHUILAH OLEHMU..
BAHAWASANYA AKULAH ORG YG PLG GILA DI MALAYSIA INI..
KETAHUILAH OLEHMU BAHAWA AIR MATAMU DAN AIR DI LAUTAN TIADA BEZANYA..
KERANA RASANYA TETAP SAMA..MASIN..

1 comment: